Pages

Thursday 24 September 2015

Filmul nunții noastre

A fost greu, dar rezultatul a fost mai mult decât perfect. Privind în urmă, cu greu mai reușesc să îmi aduc aminte micile imperfecțiuni, pe care cei care ne-au fost alături, însă, le-au transformat în detalii pozitive. Spre exemplu, faptul că nu am purtat cingătoarea cu fundiță la ședința foto și la biserică - cameramanul nu ar mai fi putut surprinde degetele iubitului meu care se odihneau atât de frumos pe mijlocul meu...
Am primit aceste imagini video care cuprind esența zilei la scurt timp după eveniment. De atunci nu mă mai satur să le privesc și să îmi amintesc cât de bine ne-am simțit, în ciuda oboselii acumulate și a vremii oarecum posomorâte. Mulțumim frumos Lens Art Media pentru captură și editare.

PS: Ajungeți la clip făcând click pe imaginea de mai jos.

https://vimeo.com/139880922



No comments:

Post a Comment